Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с преднoто шофьорско стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Дамм, това е модула. А с бушоните какво стана?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #17
      има и нешто ама не се зн какво е ..... разглобих кората и стъклото тръгна с малко напани де :Д като се качва се тормози аз мисля че машинката


      Предложения :

      Comment


      • #18
        Ми подаваш директно напрежение на моторчето и разбираш дали е от него... Както сигурно си видял, в него влизат два броя кабели, демек няма рокет сайънс (единия е + другия е - )

        Comment


        • #19
          Вземи ти или някой който поразбирва от токове един мултицет и измери напрежението - има вероятност релето или предпазителят да не провеждат добре .
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #20
            Като си свалил кората, хвани и почисти хубаво релсата по която се вдига, и после я намажи с нова грес. Проблемът на тия механизми е, че с времето греста се набива с пепел и се втвърдява и става като дъвка. Моторчето се тормози и модулът го изключва, щот се лъже, че е стигнало крайно положение.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Като си свалил кората, хвани и почисти хубаво релсата по която се вдига, и после я намажи с нова грес. Проблемът на тия механизми е, че с времето греста се набива с пепел и се втвърдява и става като дъвка. Моторчето се тормози и модулът го изключва, щот се лъже, че е стигнало крайно положение.
              ...или им се чупят щифтовете на пластмасовите водачи, които от своя страна излизат от релсата и заклинват.

              За други колеги, които имат проблеми по стъклата от ел. естество, пускам и тук тази схема, за да е по-пълна темата:
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #22
                един мой приятел каза "четките" сa тe какво сменят ли се ?

                Comment


                • #23
                  Глупости... Това да не е стартер. Тоя мотор е изчислен да надживее колата по ресурс. Проблема ти е друг.

                  А дори да са четки, не можеш да ги смениш, мотора е капсулован. Взимаш си машинка втора ръка и си в джаза.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #24
                    разбрах :Д


                    благодаря на всички които писаха


                    Comment


                    • #25
                      При мен пък, въпросния преден прозорец ту се отваря, ту се затваря сам. Много е изнервящо особено когато си пуснал климатика и навън е над 30 градуса да се отвори и да ти прецака температурата Отделих копчето от буксата мислех че проблема е в самото копче някъде да окъсява и да прави ненужен контактзнам ли . Но дори и при махнато копче пак прозореца си прави каквото си поиска. Ще изчистя клемите на буксата, дано се оправи
                      Алфа Ромео 146 1.4 TC 1998

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Oziris Покажи съобщение
                        При мен пък, въпросния преден прозорец ту се отваря, ту се затваря сам. Много е изнервящо особено когато си пуснал климатика и навън е над 30 градуса да се отвори и да ти прецака температурата Отделих копчето от буксата мислех че проблема е в самото копче някъде да окъсява и да прави ненужен контактзнам ли . Но дори и при махнато копче пак прозореца си прави каквото си поиска. Ще изчистя клемите на буксата, дано се оправи
                        "Комфорта" на прозореца ти прави беля, не буксата на бутона.
                        Отвори му кутийката и разгледай за студени спойки. Ако трябва ги презапои всичките. Почисти му неговите букси с контактен спрей и пробвай пак.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #27
                          Огледай и кабелите от бутоните да не им е нарушена някъде изолацията и да дават накъсо или да се допират някъде на корпус. Опитай се да предизвикаш проблема да се прояви, подръпвайки и размърдвайки кабели, конектори и т.н. Това е добър способ за локализиране на проблемното място.........ако е вярна теорията ми за нарушена изолация.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Огледай и кабелите от бутоните да не им е нарушена някъде изолацията и да дават накъсо или да се допират някъде на корпус. Опитай се да предизвикаш проблема да се прояви, подръпвайки и размърдвайки кабели, конектори и т.н. Това е добър способ за локализиране на проблемното място.........ако е вярна теорията ми за нарушена изолация.
                            +1
                            Toва включва не само кабелите във вратата, а и в гофрето м/у вратата и калника както и кабелите под волана.

                            Но задължително виж и модула, за който ти казах в предния пост.
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment


                            • #29
                              Може все пак и да свалиш кората на вратата. Аз имах проблем с един найлон вътре, който се беше разместил и при движението на водачите на стъклото се заклещваше между тях. Ако е от найлона можеш или да го махнеш, или да го залепиш за ватата, която също ще видиш като свалиш кората.
                              Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
                              Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

                              Comment


                              • #30
                                И моя работи когато си иска, удряш силно точно под волана 1-2 пъти и тръгва поне при мен е така
                                145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

                                Comment

                                Working...
                                X